Pagina's

maandag 30 maart 2015

Just married

Hoi allemaal, 

leuk dat jullie komen kijken naar mijn nieuwe kaartje. Deze keer heb ik een trouwkaartje gemaakt. Het leuke bruidspaartje heb ik ingekleurd met distress inkt en een penseeltje. 
Maar zal beginnen bij het begin.



 Ik heb voor de basis kaart bruin craft genomen. Deze heb ik opgeruwd met de distresser. Om de kleine scheurtjes te krijgen ga ik moet een oude botte schaar langs de randen. Dit heb ik ook met het design papier gedaan. Deze komt uit mijn eigen voorraad papier. Ik heb met diverse mallen gewerkt.
Onder aan het bericht kun je ze allemaal vinden. Als je op de afbeelding klikt kom je rechtstreeks op de goede site in de webshop van Kreatrends terecht. Het afdrukje heb ik gemat op een stukje donker design papier, daar heb ik ook de grammofoon van gesneden. 
Ik heb voor het afdrukje maar 2 kleuren distress gebruikt en wel "vintage photo"en "Tattred rose"
Het kroontje en de bloemetjes heb ik bewerkt met stickles. 


Achter het afdrukje heb ik een stukje verband gaas geplakt. 
De orchidee had ik al van Magnolia, maar deze van Marianne Design ja sorry......... ik kon het niet laten. Deze is wel zo vreselijk mooi, die moet je gewoon hebben. Is tijdelijk even uitverkocht. 
De binnen kant heb ik deze keer ook wat vrolijker gemaakt. Ook weer papier uit eigen voorraad en daarop het mooie hart van Noor! Design.



Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden. 

Groetjes Ine 









Paper distresser        VIND005 Vintasia Dies grammophone Nellie Snellen        Stickles glitterlijm Gold      Distress inkt kussen Vintage Photo       Distress inkt kussen Tattered Rose       CR1262 Craftables snijmal trellis flower       6002/0379 Noor! snijmal cirkel en hoek      Zelfklevende parels Silver 

4 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, Ine.
    Alles past super mooi bij elkaar!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve trouwkaart Ine, alles past zo mooi bij elkaar en je hebt zelfs aan de binnenkant gedacht. Een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, mooie mallen gebruikt en prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles past echt goed bij elkaar, mooi!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen