Pagina's

donderdag 28 oktober 2021

Warme winterwensen

 En weer heb ik een kerstkaart gemaakt maar nu met de andere randmal van Amy Design.
2 weken geleden plaatste ik er ook 1.
Bij deze heb ik ook een embossing folder gebruikt.
Deze heb ik in het midden van het witte gedeelte ge-embost .
Dit gedeelte is 6,5 cm x 12 cm.
Daarna heb ik 2x een blauw vierkant gesneden van 13,5 cm x13 cm.
Zoals je kun zien heb ik op de boven en de onderkant de randmal uitgestanst.
Even een klein beetje uitvogelen hoe je hem het beste kunt leggen.
Daarom het ik het blauw iets ruimer genomen zodat je het na het uitstansen 
beter op maat kun maken.
 
En dit doe je dus 2 x.
1 blauw gedeelte laat je gewoon plat en 1 blauw gedeelte ril je..
Na het uitstansen zie je een dunne lijn lopen , die heb ik gerild.
De 2 gedeeltes plak je op elkaar en dan krijg je bovenstaand.
Daarop plak je het wit ge-emboste.
Tekst erbij, het geheel op een witte dubbele kaart van 13,5 cm x 13,5 cm.
Ook hier heb ik weer de sneeuwvlokken van ADD10244 gebruikt.
Wat plakpareltjes en 2 kleine strikjes en weer een kerstkaart erbij.



Hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt nar de webwinkel.



ADD10247 Dies - Amy Design - History of Christmas - Lacy Christmas Borders.jpg   ADD10244 Dies -Amy Design - History of Christmas - Christmas Landscape.jpg   ADEMB10011 Embossing Folder - Amy Design - History of Christmas.jpg   CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design   


Memento Dew Drop inktkussen Paris Dusk MD608




 

2 opmerkingen: