Pagina's

donderdag 30 september 2021

Dorp in de sneeuw

 


Ik ben met de serie History of Christmas van Amy Design aan de gang gegaan.
Een erg leuke kerstserie.
Vandaag een creatie met de ovalen mal ADD10245

Ik heb een witte kaart van 27,5 cm x 13,5 cm dubbel gevouwen
 en hierop de mal met de bomen in het midden gelegd.
Daarna heb ik een donkerblauw 4kant van 13 cm x 13 cm gesneden en hier heb ik de 
ovaal op gelegd ook in het midden.
Je moet dit wel heel precies doen dan komt het mooi uit.
Want zoals je ziet is het ovaal op de blauw kaart groter als op de witte.
En zo heb je een mooi doorkijkje.
Er zit ook mooi dessinpapier bij de serie waar onder andere 
dit dorpje op staat.
En dat geeft een leuk effect.
Verder heb ik wat sneeuw verwerkt en sneeuwvlokken en 
sterren die ook bij de mal zitten her en der op geplakt.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan.
Leuk dat je lans geweest bent en graag tot de volgende creatie.

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.


ADD10244 Dies -Amy Design - History of Christmas - Christmas Landscape.jpgADPP10040 Paperpack - Amy Design - History of Christmas.jpg   EFSNE001 - Mixed media Sneeuw Effect Wit


 

2 opmerkingen: