Pagina's

maandag 15 augustus 2022

Herfst

 
Herfst terwijl het nog volop zomer is en we de warmste dagenreeks tot nu toe achter de rug hebben. Wat was het warm zeg, perfect om dan je hobbykamer in te duiken en een herfstkaartje te maken (alhoewel ik er eigenlijk toch nog niet aan moet denken dat de zomer voorbij is hoor).


Ik heb ervoor gekozen een slimline kaart te maken met de Distressed slimline mal. Eigenlijk heb ik voor deze kaart alleen maar wit papier nodig. De achtergrond is zelf gemaakt met de leuke mallen van Dutch Doobadoo, welke kan je op de foto hieronder zien.
 

Eerst heb ik de heuvel-achtergrond neergelegd en met lichtgroene inkt de contouren aangegeven.
Daarna ben ik met de gras-achtergrond verder gegaan met donkergroen en heb daar weer het lichte groen overheen gewreven.
Als laatste ben ik met de lucht aan de gang gegaan. De mal erop en korte veegjes lichtblauw omhoog waarna de mal iets hoger gelegd is en dat herhaald.
Heel gemakkelijk en snel krijg je dan een leuke achtergrond.

 
In de leuke nieuwe Mini-doily-leaves is de tekst gestempeld op het middenvlak dat ik op dezelfde manier gemaakt heb als de achtergrond. Nu lijkt het net of het een doorkijkje is terwijl het er gewoon op is geplakt. De dwarrelende blaadjes zitten bij die snijmal en zijn ook bewerkt met inkt.
De leuke vosjes komen van de snijmal en stempelset Foxes en zijn ingekleurd met alcohol markers. Kijk eens hoe leuk het vosje en de slak het samen hebben!


Ook het andere vosje heeft het prima naar z'n zin met de vlindertjes.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:
 
 
Leuk dat je langs bent geweest, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten