Pagina's

donderdag 21 oktober 2021

Kiekeboe

Deze Peek a Boo Snowman uit de Wintry Christmas serie van Yvonne Creations speelt kiekeboe.
De big tag van MD blijft een van mijn favorietjes en ook nu heb ik hem weer gebruikt. Uitgestanst uit wit cardstock en gemat met een leuk sneeuwpoppapiertje uit de Wintry Christmas Paperpack.
De sneeuwpop is ingekleurd met Derwent Procolour kleurpotloden. Voor de rand van zijn muts en de pompon heb ik Flowersoft gebruikt (is al ontzettend oud en ik weet niet eens of het nog in de handel is). 

De sterrenrand heb ik eenmaal uit donkergroen en eenmaal uit wit cardstock gestanst en daarna geƫmbost. Iets versprongen op elkaar gelijmd en verhoogd met foamtape opgeplakt.

Op het bovenste deel van de tag wat sterren geplakt die bij de sneeuwpop horen.
Bovenaan het DP gedeelte heb ik de borderstans Magic Stars van CraftEmotions geplakt. Voor de speelsheid heb ik de rand alleen aan de bovenkant vastgemaakt.
Een lintje aan een tag mag natuurlijk niet ontbreken. Hierop staat toepasselijk: let it snow.


Onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan:


CR1551 Craftables Big tag   YCD10245 Dies - Yvonne Creations - Wintery Christmas - Peek a Boo Snowman.jpg  YCPP10040 Paperpack - Yvonne Creations - Wintery Christmas.jpg   115633-0287 CraftEmotions Die - Border recht magic stars Card.jpg
Fijne dag!
xxx Margreet

4 opmerkingen: