Pagina's

zondag 24 oktober 2021

Halloween slimline easelkaart



 Ik heb met de mini slimline van MD een easelkaart gemaakt.
Een halloween easelkaart.
Hennie heeft in de webshop alle halloween en herfst bij elkaar gezet.
Als je HIER KLIKT, dan kom er direct.
En kun je zelf kijken.
Onder aan het bericht heb ik alles op een rijtje gezet 
wat ik gebruikt heb en dat staat ook doorgelinkt.


Toen ik de slimline met de raampjes zag, wist meteen 
dat ik er een halloween kaartje mee wilde maken.
Ik heb een wit vierkant van 15 cm x 15 cm dubbel gevouwen 
en daar 1 kant ook weer dubbel.
Daarna heb ik de mal uitgestanst in oranje en paars.
Het paarse heb ik bewerkt met zwarte distress inkt en
 het mooie mask stencil van MD wat hier heel goed bij past.
Er zitten 2 formaten raampjes bij de slimline.
Ik heb de kleinere gebruikt.
en met de halloween collectables heb ik de kaart opgeleukt.
Het spookje achter het raam .
Met aan de binnenkant kleine spookjes.
Om de easel tegen te houden heb ik de letters BOO 4x uitgestanst 
en op elkaar  geplakt.
Zo krijg je mooie dikke letters en die heb ik op 
een rechthoek geplakt zoals je ziet .
 Met aan weerskanten ook weer kleine spookjes.
Het rechthoek heb ik verhoogd opgeplakt zodat hij de easel mooi tegenhoud.
Nog wat kleine vleermuisjes en  je heb een halloween creatie.
Ben benieuwd of jullie ook halloween kaarten maken??
Lekker SPOOKY.......


En zoals gezegd hier alles op een rijtje.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties!!!!



CR1563 Craftables Slimline-mini Windows.jpg   CR1450-Craftables-Punch-die-Halloween COL1473 Collectables Eline's Halloween  PS8108 Craftstencil Slimline Halloween.jpg



Ranger Distress Oxide - black soot TDO55815 Tim Holtz  6200-0222 Ink blending Tool Joy!CraftsCR1281 Craftables snijmal mini alphabet



PI2058 Pickup Basic scrapkarton oranje   LinnenArt karton 30,5x30,5 cm paars.jpg   Linnenkarton - 30.5 x 30.5 - Wit Card DecoPI2003 Pickup Basic Paper Lichtgrijs




Tot de volgende creatie.

2 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n beauty, Giny. Leuk gedaan met dat ondeugende spookje achter de luiken.

    BeantwoordenVerwijderen