Pagina's

zaterdag 2 oktober 2021

Herfst


Met de nieuwe serie van Craft Emotions heb ik deze herfstkaart gemaakt.
Er zijn een aantal mooie nieuwe slimline mallen er daar is bovenstaande dus 1 van.
De geschulpte delen heb ik uit donkerbruin gestanst en de rechte delen uit dessinpapier.
Bij de mal zitten ook losse delen zoals takjes , dennenappel, eikeltjes.
En daar kun je bijvoorbeeld een prachtige herfstkaart mee maken.
Het kleine rechthoek heb ik met foamtape opgeplakt 
zodat het verhoogd op de kaart komt.

De letters die ik heb gebruikt zijn van de collectables en heb ik 4 x uitgestanst.
Op elkaar geplakt en dit op de kaart geplakt.

Omdat de kaart enkel is heb ik er voor gekozen om er een standaardje achter te maken.
Zoals je op onderstaande foto ziet.
Je kunt het geheel ook op een dubbele kaart plakken iets groter als de basis.



Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Het alfabet wat ik gebruikt heb is er niet meer maar er zijn wel anderen.
Die zet ik in een verzamellink zodat je zelf kan kiezen.
Hier staan ook anderen bij maar dan gaat het om de snijmallen 😉

Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Leuk dat je bent langs geweest en graag tot de volgende creatie.





115633-1203 CraftEmotions Die - Slimline scalop - Xmas floristics Card.jpg    PK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute   Hobbyjournaal - Foam tape - 0.5 mm



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten