Pagina's

donderdag 18 november 2021

Sneeuwpoppen


Deze slimline kaart heb ik voor Kreatrends gemaakt.
Het leuke designpapier met de boompjes heb ik uitgestanst met een slimline stans van Craft Emotions en daarna gemat op een dubbele witte kaart.
Op de achter- en voorgrond van de kaart zie je nog wat andere vellen papier uit het Pretty Papers bloc.
De rechter sneeuwman heeft mooie wanten aan met een bontrandje.
De bomen zijn gestanst uit goudkleurig papier en uit designpapier uit het Pretty Papers Bloc.
Het woord "winter" komt uit de ronde "Fijne Feestdagen" Craftables. De onderkant even in de stans van de slimline stans gedaan, zodat het meer één geheel is.
Dit vind ik zelf de olijkste van de drie sneeuwpoppen. De muts eerst gewoon uitgestanst van blauw cardstock en daarna de bontrand en pompoen nogeens gestanst uit een wattenschijfje. Het lijkt nu echt dik bont.
En dan nummer 3. Die heeft zijn handen tevreden over zijn dikke buik gevouwen. Ook hij heeft bontrandjes aan zijn wanten.
Onderaan de kaart een berg sneeuw met daarop "verse" sneeuw, gemaakt met de Effect Snow pen van Nellie Snellen (je kunt het ook op alle boompjes terugvinden). Zulk fijn spul: ik heb het al zeker 2 jaar en het blijft bruikbaar en droogt niet uit.
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden. Ik heb er in ieder geval met plezier aan gewerkt.

Onderstaande producten komen bij Kreatrends vandaan:

CR1567 Craftables Snowman by Marleen.jpg  PB7062 Pretty Papers Bloc Eline's sparkling snow.jpg  115633-1201 CraftEmotions Die - Slimline deckle - kerstballen.jpg   EFSNE001 - Mixed media Sneeuw Effect WitCR1561 Craftables Fijne Feestdagen cirkel by Marleen.jpgCR1483 Craftables Trees by Marleen

Fijne dag!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten