Pagina's

maandag 15 november 2021

Winter in de bergen

  Hoi allemaal



Ik ben nog lang niet klaar met de kabelbaan van Marianne Design. Er zijn nog zoveel meer mogelijkheden.



Als eerste had ik deze gemaakt. Als basis een knipvel en daarop dus de verschillende mallen. De rijtjes bomen heb ik bewerkt met gesso.


Ook de kabelbaan heeft weer een mooi plekje. En daarop natuurlijk dat leuke kindje op de slee. 
Onderaan komen weer alle linken naar de webshop.

Ik ben al vaak op vakantie geweest in Zwitserland. Vind het daar echt zo geweldig. Nu heb ik in 2014 deze foto gemaakt. "s Morgens om 6.00 uur. Het enige moment dat de prachtige Matterhorn zich aan ons liet zien. 
Ik kwam later toevallig een snijmal tegen van die zelfde Matterhorn. Die kon ik niet laten liggen. Ik heb hem al vaak gebruikt. Zeker als ik kaartjes maak voor mijn broers en of ouders. 





ook hier kon ik dus weer mooi combineren met de nieuwste materialen. De skiër had ik ook nog vanuit eigen voorraad.




Ik ben blij met mijn kaartjes, ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven.


Groetjes Ine









5 opmerkingen:

  1. Wauw…wat prachtig Ine….
    Wat leuk dat de mal zo perfect bij de foto past !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja ik heb de foto er even bijgepakt. 😄

      Verwijderen
  2. Bij het zien van jouw prachtige wintersportkaarten, krijg ik heimwee naar mijn vakanties in Zwitserland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou na de corona meteen op pad dan. Wij hebben het in de planning staan in elk geval. 😃

      Verwijderen
  3. Hele gave winterse kaarten Ine, heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen