Pagina's

maandag 20 juni 2022

Alsjeblieft, een dankjewel

Soms wil je iemand bedanken en wat is er dan leuker dan er zelf geen vrolijk gekleurde kaart voor te maken.
Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de Ornament mal van Dutch Doobadoo en een mooi bloemenstencil van Marianne Desging.


Ik heb het stencil op de uitgeknipte vorm gelegd en ben met verschillende kleuren memento inkt en daubers over het bloemenstencil heen gegaan. Het was even goed kijken welke bloemen ik welke kleur wilde geven maar het resultaat vind ik zelf erg leuk geworden.


Daarna heb ik enkele bloemen en blaadjes met een fineliner nog een keer extra getekend, uitgeknipt en ook weer kleur gegeven.
Deze bloemen en blaadjes zijn aan weerszijden van de tekst geplakt en klaar is je bedankkaart alweer.
 

Niet moeilijk en je hebt er niet veel materialen voor nodig.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:
 
 
Bedankt weer voor het langskomen.
Groetjes Henriëtte 

1 opmerking:

  1. Heel mooi die achtergrond , en de bloemen op deze manier weer terug laten komen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen