Pagina's

maandag 30 augustus 2021

Fijne Feestdagen

Het is weer mijn beurt om een kaart, die ik gemaakt heb voor Kreatrends, hier op het blog te laten zien.
Dit model heb ik een paar weken geleden ook al gebruikt op mijn eigen blog toen ik meedeed aan een challenge in een groep bij facebook en het is zo leuk en eenvoudig dat ik 'm nu nog maar een keer gebruikt heb.
 
 
De basiskaart is gemat met papier uit een papierblok van Amy Design waarbij ik aan de binnenkant van de kaart er rekening mee heb gehouden dat je er ook op moet kunnen schrijven.


De fles en het glas wijn zijn een nieuwe set stempels met snijmal van Marianne Design. Ik heb ze ingekleurd met potloden en achter een kersttoef, bestaande uit oudere snijmallen, gezet.


Ook nieuw zijn het plaatje en de mooie Fijne Feestdagen snijmal die gesneden is uit goudkleurig spiegelkarton. Er zitten nog meer tekstmallen bij de ronde snijmal maar die heb ik niet gebruikt deze keer.


Het is weer een kerstkaart geworden waar ik met veel plezier aan heb gewerkt. Ik hoop dat ik je ermee heb kunnen inspireren.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

 
 
 
 
 
 
Klik je op één van de bovenstaande artikelen dan kom je direct op de goede plek in de webwinkel terecht.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte 

1 opmerking: