Pagina's

donderdag 23 december 2021

Samen schommelen

  Nog 2 dagen en dan is het Kerst.
Ik vind dat altijd een erg gezellige tijd.
Nu  in de corona tijd is het wel een beetje aanpassen.
Maar de gezelligheid maak je zelf.....

Nu mijn kaartje ...
Ik heb deze keer een schommelkaart gemaakt.
Ik zag de mal en wist meteen dat ik er een schommelkaart mee wilde maken.
Niet moeilijk om te maken en een leuk effect.
Ik heb de mal van Awsome winter van Amy gecombineerd 
met een plaatje van Marianne Design.
De lichtblauwe achtergrond heb ik geembost met een embosfolder.


Bij de mal zitten losse sneeuwsterren waar je dus dit leuke effect mee kunt creëren.
Ik heb de ronde mal op het plaatje gelegd en de buiten kant van de cirkel omgetrokken.
Zo valt het plaatje mooi achter de cirkel.
Voor het doorschijnen heb ik er nog een dunne witte cirkel achter gedaan. 
Hieronder zie je de schommelkaart van de zijkant.




Heb je weer een ideetje opgedaan??
Hieronder zet ik alles weer op een rijtje en link het door naar de webwinkel.

Rest mij jullie hele gezellige dagen te wensen en pas goed op jezelf en op elkaar.



                




2 opmerkingen:

  1. Een prachtige schommelkaart ,en ook een mooi plaatje er voor gebruikt.
    Vind de mal die je hebt gebruikt ook heel mooi.
    fijne feestdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen