Pagina's

donderdag 5 augustus 2021

Lekker genieten

 Wat een plezier om met de vlinder serie kaartjes te mogen maken.
Ik kan daar zo van genieten.....
En je kunt er zoveel leuke dingen mee doen.
Op de vorige creatie van 22-07 heb ik de vlinders van deze mal los gebruikt.
Bij deze creatie heb ik alle onderdelen van deze mal gebruikt.
En dan gaat het om JAD0123 

Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly mix and match JAD10123




Ik heb er een 3 luik van gemaakt.
Het venster met de bloemen heb ik 2x uitgestanst en het lege venster 1x.
Hieronder heb ik een strookje dessinpapier gedaan ,
wat weer perfect bij het 3d plaatje past.
De vlinders heb ik uit geel papier gestanst en beïnkt.
1 vlinder heb ik uit wit gestanst en ook de randjes beïnkt
 maar die heb ik binnenin de kaart geplakt.
Hier en daar wat plakparels op de vlinders.

Ik hoop dat weer wat inspiratie hebt opgedaan.
Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest en graag tot de volgende creatie!!!



Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly mix and match JAD10123  Paperpack - Jeanine's Art - Butterfly Touch JAPP10019   3D knipvel - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Purple Butterfly CD11661  



Memento Dew Drop inktkussen Nautical Blue MD607  Memento Dew Drop inktkussen Dandelion MD100  CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design


2 opmerkingen: