Pagina's

donderdag 25 november 2021

Nog een beetje herfst....

 
Nu het wat kouder begint te worden merk je dat we toch richting de winter gaan.
De eekhoorntje merken het ook en hebben zoals je ziet
 al een hele voorraad eikeltjes bij elkaar gezocht.
Daar komen ze samen de winter wel mee door.


Ik heb deze creatie gemaakt met de collectables en de craftstencil van Marianne Design.
Ik heb de grote eikel 2 x uit bruin karton geknipt en zoals je hieronder kunt zien,
aan de bovenkant een gedeelte vast geplakt.
Zo kan je kaartje makkelijker staan.
Het gedeelte met het hoedje van de eikel heb ik met 3 d foam verhoogd opgeplakt.
Zodat je wat diepte krijgt.
Daarna heb ik de eekhoorntjes uitgestanst en in elkaar gezet.
een hoop extra eikeltje uitgestanst en de kaart opgebouwd.
Zo leuk om te doen...


Ben je ook enthousiast geworden en wil je ook zoiets maken....
Hieronder zet ik alle materialen op een rijtje en link ze direct door naar de webwinkel.
Natuurlijk kun je ook zo in de webwinkel kijken er is zoveel leuks te koop.




         


                                                                                                

Leuk dat je bent langs geweest !!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten