Pagina's

maandag 13 september 2021

Verjaardagskaart

Twee weken geleden werd onze jongste kleinzoon alweer 5 jaar. De tijd vliegt! Met mooie materialen uit de webshop van Kreatrends heb ik deze kaart voor hem gemaakt.


De basiskaart is fel groen met daarop de leuke nieuwe A6 layout van Marianne Design. Eerst gesneden uit wit, daarna nog een keer uit lichtgroen waarvan ik op deze kaart de inlegdeeltjes gebruikt heb. Het raamwerk van lichtgroen ligt klaar voor een volgende kaart met daarbij de inlegdeeltjes van de witte variant. Ook voor de opleg kadertjes (die van mij zijn lila) zitten er snijmallen bij en dat zijn niet de enige. Kijk maar eens naar de foto in de materiaallijst onderaan de blogpost. Echt een hele gave snijmallenset!


Ook de bamboestengels en blaadjes zijn nieuw van Marianne Design en die vond ik zo leuk bij de oudere pandabeer collectables passen dat ik die er snel bij heb gezocht en het idee voor de kaart was geboren.
Dit pandabeertje is vrolijk aan het dansen....


... terwijl dit pandabeertje lekker over de rand leunt met wat bamboetakjes die bij hen in de set zit.
De hoekjes van spiegelkarton zitten ook bij de A6 layout-set.

De feestmuts, ballonnen en letters zijn uit eigen voorraad en helaas niet in de webwinkel verkrijgbaar.


Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

 

 

 

 

 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen laten zien wat voor leuke kaartjes je onder andere met de gave A6 layout mal van Marianne Design kan maken.
Ik vond het heel leuk om deze kaart te maken en Juda was er blij mee.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

 

1 opmerking: