Pagina's

maandag 16 maart 2015

You make me feel like dancing

You make me feel like dancing


Dit is de titel van mijn nieuwe kaartje. 

Hoi allemaal.


Deze keer heb ik weer een schud kaartje gemaakt. 
Ik ben begonnen met de Bloem mal van Dutch Doobadoo. Weer 3 maten uitgeknipt. Deze komen uit de blok Pretty Papers Baroque.  
In de bovenste heb ik een bloem vorm uitgesneden. Ik heb gekeken welke mal de maat heeft van mijn schud bol. Deze bollen heeft Hennie wel in de webshop maar je moet er even om vragen. Ik vind ze super leuk. Ook erg leuk om te maken. 
Maar in ieder geval uit de bovenste een ronde vorm snijden of knippen. Daarna heb ik op de zwarte ondergrond een cirkel geplakt waar ik de bijpassende tekst heb geplakt. Wat schudspul erin en alles in elkaar plakken. Ik had heel toevallig nog muzieknootjes liggen. Ik denk dat die al ruim 10 jaar bij mijn knutsel spullen liggen dus hoe en waar weet ik niet meer. je hebt vast wel iets leuks liggen wat erin kan. 
De ouderwetse grammofoon vond ik zo al mooi genoeg dus ik heb er niet al te veel meer bij gedaan.  
Wat pareltjes en een strikje om hem op te hangen. 



ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen en lekker aan het knutselen gaan.

Groetjes Ine

PK9119 Pretty Papers bloc Baroque  VIND005 Vintasia Dies grammophone Nellie Snellen  6410/0018 Joy - Noor! Clear tekst stempel Engelse teksten  LR0327 Creatables snijmal Anja's Circle Zelfklevende parels Silver  PI2007 Basic Linnenkarton Zwart 30,5 x 30,5 cm

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heel leuk gedaan mijn complimenten hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Ine!!
    Leuk weer eens een schudkaart te zien.
    je brengt me op een idee!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen