Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Babyboom........

 Vandaag weer 2 babykaarten.
Ik heb deze al eens eerder gemaakt maar nu heb ik
 dessinpapier van Marianne Design pretty paperbloc, Don en Daisy gebruikt


De basis van de kaart is gewoon een vierkante kaart van 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop zit effen wit van 13 cm x 13 cm.
En hierop het dessinpapier van 12,5 cm x 12,5 cm.
En dan heb ik het hoekje rechtsonder erafgesneden.
een hoekje van 5,5 cm.
Op de kaart heb ik een vierkantje bruin of roze van 8 cm x 8 cm en 
daarop weer een wit vierkantje van 7,5 cm x 7,5 cm.

De witte vierkantjes heb ik bewerkt met een embosfolder.
Bij het meisje met hartjes en bij de jongen met de swisdotts.
Op het meisjes schoentje heb ik een parel geplakt als knoopje.
Verder heb ik de schoentjes uitgestanst en toen ze nog in de 
mal zaten beïnkt met distress inkt in bijpassende kleur.
Bij het jongens schoentje heb ik een draadje door de gaatjes geregen.
Zo lijkt het net een echte veter.
De tekst hoera weer in 2 kleuren uitgestanst, 
voor een beetje schaduw effect.
Bovenin de kleinste voetjes van de voetjes stans.
De scrabble letters gestempeld en uit geknipt en die ook op de kaarten geplakt.
Een strikje erop en.......Voila.
2 babykaarten klaar.


Hier kun je zien hoe de kaart ervan opzij uitziet met het afgesneden hoekje.

Ik heb deze kaartjes weer met plezier voor jullie gemaakt.
Misschien heb ik jullie op een idee gebracht.


Hieronder nog even op een rijtje wat ik heb gebruikt.
Dit staat weer direct doorgelinkt naar de webwinkel.

LR0303 Creatables snijmal My First Shoes  LR0304 Creatables snijmal My first Sneakers   LR0305 Creatables snij- embossingmal Feet  6002/0297 Snijmal Noor! tekst Hoera  XCU 515159 Embossingfolder Hearts and Kisses A6 
PK9107 Pretty Papers Bloc: Don en Daisy  Distress inkt kussen Salty OceanDistress inkt kussen Seedles PreservesInk blending tool
6410/0079 Joy Clear stempel scrabble letters  Zelfklevende parels Silver

Als je op de hoogte wilt blijven van Kreatrends kun je
 je ook aanmelden voor de nieuwsbrief!!!!

Leuk dat je bent langs geweest!!
Misschien vind je het ook leuk om een reactie achter te laten.
Wij lezen ze met veel plezier.

Groetjes Giny

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig Giny...en die vorm is heel leuk...moet ik onthouden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten Giny!
    Superleuk model!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo ! Die babykaartjes zijn zo lief ! Ik ben maar ineens je nieuwe volger geworden ! Kom je eens kijken op mijn blog ? Ik heb nog maar pas ontdekt hoe leuk het is om reacties te schrijven en te krijgen. Op 2 weken ben ik van 2 volgers naar 14 gestegen en dat is zo leuk. Zou het me lukken om aan 20 te geraken ?
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk ! geslaagd hoor,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen