Pagina's

woensdag 25 maart 2015

Eierdoosjes gevuld met............babysokjes

Ja, je leest het goed hoor.
Eierdoojes gevuld met babysokjes.
Hahaha, weer eens wat anders als eieren.


Weet je nog dat ik 2 weken geleden 2 babykaarten gemaakt had.
Met het zelfde papier heb ik deze doosjes bekleed.

Ik heb heel voorzichtig de bovenkant van het doosje eraf gehaald.
Je weet wel het losse papier wat erop zit.
En dit heb ik na getekend op het dessinpapier.
Van Marianne Design., pretty papers don en daisy.
En zoals je ziet heb ik er vanalles op geplakt.
De cirkel van Noor!,de voetjes van Marianne Design.
Een strikje ,wat roosjes.
De witte cirkels heb ik beinkt in de bijpassende kleur met distress inkt.


Voor een jongetje heb ik ze gevuld met jongens sokjes.



Voor een meisje heb ik hem gevuld met........
meisjes sokjes.



Als je 1 sokje binnenste buiten doet en je vouwt dan de 2 sokjes in elkaar ,
krijg je als je het goed doet de goede kant naar buiten.
Zoals je op de foto ziet.

Op de binnenkant van het deksel stond wat tekst .
Dus daar heb ik wat cardstock geplakt wat ik eerst even
 met een embosfolder bewerkt heb.




Op de zijkanten heb ik met de scrabble letters nog de tekst babyboy en baby girl geplakt.


En dan heb je zomaar 2 hele leuke kraam cadeautjes.
Dit zijn doosjes met 4 sokjes maar je kunt ze ook
 in een doosje voor 6 doen natuurlijk.

Het is zo leuk om deze doosje te maken.
Ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.

En misschien heb ik je wel op een idee gebracht.

De mallen en papier zijn bij Kreatrends te koop.
Als je HIER klikt kom je in de webwinkel terecht

Lieve groet Giny

LR0305 Creatables snij- embossingmal Feet LR0299 Creatables snij- embossingmal Anja's filigraan hart 6002/0379 Noor! snijmal cirkel en hoek 6410/0079 Joy Clear stempel scrabble letters  
Distress inkt kussen Salty Ocean Distress inkt kussen Seedles Preserves

 XCU 515159 Embossingfolder Hearts and Kisses A6


9 opmerkingen:

  1. Helemaal toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal super weer! Leuk Idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als kraamkadotje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, mooi gemaakt, groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee en wat passen de mallen die je gebruikt hebt er goed bij.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!! ;) Perfect post.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend idee met die eierdoosjes! Heel mooi afgewerkt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee Giny....mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen