Pagina's

maandag 2 maart 2015

Just because you are special.

Hoi allemaal
Weer een kaartje van mij vandaag. Weer leuke nieuwe spulletjes gekregen van Hennie. En daar ben ik fijn mee aan de slag gegaan.  
Ik ben weer begonnen met die leuke mallen van Dutch Doobadoo. Ik heb de 3 grootste maten genomen. De grootste in lila de 2 de in lavendel en de maat daarna van het prachtige papier van Studio Light. 


Tussen laag 1 en 2 heb ik een stans gedaan van een mal van Noor! Design. Onder de afbeelding zit een hele leuke mal van Nellie's Choise. Er zitten 5 malletjes in een verpakking. Je kunt er dus heel veel kanten mee op. Ik heb de 2 grootste gebruikt onder de afbeelding. Ik heb ze geïnkt met distress inkt  "milled lavender"  



Ik heb 3 veertjes gestanst. Deze ook gekleurd met de distress. Daarop een klein mini strikje. Vlak onder het kleine strikje zie je nog een deel van de mal van Nellie. Daarop heb ik een tekst gestempeld van Noor! Design.

                
                        Wat bloemetjes en een klein bedeltje eraan, en klaar is Kees. Ik ben er blij mee, en ga snel weer verder aan een nieuw kaartje. Fijne knutsel dag gewenst. 
                                                                      Groetjes Ine


          VIND002 Vintasia Dies oval frame with lady     470.713.107 Shape Art Label 1     6002/0378 Bille's garden snijmal veer     6410/0018 Joy - Noor! Clear tekst stempel Engelse teksten     6002/0378 Bille's garden snijmal veer   PMA 367291 Large Ribbon Bows Christmas  6410/0018 Joy - Noor! Clear tekst stempel Engelse teksten                                                             Distress inkt kussen Milled Lavender  

5 opmerkingen:

  1. Leuk die veertjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, al die mallen op deze manier gecombineerd. Een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Ine! Leuk zijn die mallen van Dutch Doobadoo....hoog tijd om er zelf eens mee aan de slag, dit werkt in ieder geval inspirerend!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan en die mallen zijn ook zo veelzijdig. Een prachtig plaatje zo.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen