Pagina's

woensdag 4 maart 2015

Slingers & ballonnen.


Vandaag weer een kaartje van mij, hier op het blog.
Ik heb een gezellig verjaardagskaartje gemaakt.
Ik heb als ondergrond wit cardstock gebruikt.
Met daarop designpapier uit het pretty paper bloc " Old press "
Onder het " effen " blauwe designpapier heb ik
 een randje gebruikt van Noor! design.


In het midden heb ik een gele cirkel geplakt.
Met daarop een witte cirkel, deze heb ik tussen de design folders gelegd,
zo krijg je de leuke ballonnetjes op je papier.
Ik heb er een plaatje op geplakt van een knipvel van Marianne design.


Aan de linkerkant heb ik een drie-lagen taart geplakt.
die ziet er toch lekker en vrolijk uit, vind je niet ? ;-)
Snoesje heeft in de keuken ook al verschillende kleuren ballonnen 
opgehangen...het wordt vast een gezellig feestje.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de webwinkel.

COL1378 Collectables snijmal set balloons   LR0341 Creatables snijmal mini cake en cupcake   DF3412 Embossingfolder Balloons   6002/0366 Noor! snijmal rand

PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press   3DHM070 Knipvel Snoesjes Cakes   Distress inkt kussen Walnut Stain


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb de kaart met plezier voor jullie gemaakt.

Groetjes Linda

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Linda wat een mooi kleuren bij elkaar. Heel mooi ge,zakt. Deze kaart. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi linda
    wat een vrolijke en feestelijke kaart, erg grappig met al die gebruikte kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker feestelijk kaartje Linda.
    Een mooi gebruik van verschillende mallen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig altijd hoor, zelf taarten bakken voor een verjaardag. Het huis ruikt dan ook zo lekker. Op jouw kaart komt dat prachtig naar voren, wat een vrolijke feestkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Een echt Linda kaartje.
    Hey Henriƫtte wat een mooie nieuwe foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze taart kaart ziet er prachtig uit Linda! Mooie kleuren en dat in combinatie met je gekozen mallen maakt het tot een bijzonder feestelijk geheel! Super mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen