Pagina's

maandag 23 maart 2015

XXX-jes

Vandaag wil ik jullie een label laten zien, gemaakt met de prachtige nieuwe Shape Art Ornament van Dutch Doobadoo.

Ik heb van de mal de 2 kleinste vormen overgetrokken en uitgeknipt. De grootste uit kraft, daarop zit wit linnenkarton en daarop papier uit het Pretty Papers bloc Baroque van Marianne Design.


Bovenaan heb ik met smal kant een strikje gemaakt.


Deze grotere strik is gemaakt met een stukje breed kant wat ik in het midden samengeknepen heb met een brad.


De prachtige doily is van Marianne Design en heb ik gemat met een bijpassend papiertje uit hetzelfde papierblok.


Hetzelfde brede kant als van de grote strik heb ik ook op een strook verwerkt met daarop een prachtige mal van Noor!design.


Het lieve plaatje komt van het nieuwste knipvel van Marianne Design. Onderaan het plaatje heb ik een hartjesrand verwerkt. Deze blijft eigenlijk vast zitten aan het papier waar je het uit snijdt, maar ik heb 'm dus voorzichtig los geknipt en als een op zichzelf staand randje gebruikt.


En dan als laatste de lieve bloemen, ook gemaakt met een snijmal van Marianne Design, die ik naast de tekst gezet heb.

Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

 470.713.122 Shape Art Ornament A5  CR1251 Craftables snijmal Tiny's hearts  CR1268 Craftables snijmal Hearts  CR1272 Craftables snijmal Daisy and Leaves  6002/0302 Joy! snijmal rand  PK9119 Pretty Papers bloc Baroque  6410/0010 Joy - Noor! Clear tekststempel divers 02 41099 Gehaakt kant naturel 30 mm 
31674 (A) Marianne Design Tiny Vintage Flower Children 1 (VK9540). 41097 Gehaakt kant naturel 10 mm Distress inkt kussen Frayed BurlapInk blending tool   

Hennie is de webwinkel aan het vernieuwen. Mocht je dingen niet kunnen vinden, waag er dan een mailtje aan, misschien zijn ze toch voorradig.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen: