Pagina's

zaterdag 28 februari 2015

Zeg het met bloemen!!

Vandaag een verjaardagkaart met bloemen.
Er zijn van Le Suh prachtige nieuwe knipvellen.
En daar is dit er 1 van.

De basiskaart is wit.
En is gewoon 13,5 cm x 13,5 cm.
De roze oplegkaart is 13 cm x 13 cm.
Ook heb ik nieuwe mallen van Joy gebruikt..
De cirkel en de takjes.
De cirkel en de hoekjes heb ik uit het zelfde wit gestanst als de basiskaart.
Als afstekende kleur heb ik een gele cirkel gebruikt , 
die ik bewerkt heb met de embossfolder swiss dots.
Zoals ik al zei, komt het plaatje van Le Suh.
Ik heb zoals je ziet de kaart vrij simpel gehouden ,
 zodat het plaatje mooi tot zijn recht komt.
De tekst is gestempeld op een label van Marianne Design.
Ik zal hier onder nog even op een rijtje zetten wat er uit de webwinkel komt.
Dit staat direct doorgelinkt dus je komt meteen bij het juiste product terecht.
Je kunt ook gewoon zelf lekker rondkijken.
Klik dan HIER




Natuurlijk vinden wij, als DT-team het heel leuk dat jullie op dit 
blog langs komen en waarderen het enorm als jullie ook
 een berichtje voor ons achter laten.

Lieve groet Giny

6002/0379 Noor! snijmal cirkel en hoek  CR1299 Snijmallen Craftables Banners 69 - 3203 Raspberry
Door computerproblemen , heb ik niet niet alle producten hier neer kunnen zetten.
Maar mocht je iets willen wat er niet staat , laat het dan even weten in een berichtje.
Dan kijken we wat we kunnen doen voor je!



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemenmarkt heb je gemaakt met deze mooie mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bloemenpracht Giny....heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat heb je een super vrolijke kaart gemaakt,
    ik krijg helemaal zin in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige bloemen groet breng je ons op inmiddels deze zonnige zondag.
    Laat dat voorjaar maar komen.

    Fijne zondag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fris en fruitig. Heerlijk richting voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen