Pagina's

woensdag 1 april 2015

Baby-cadeaudoosje


Giny en Margreet hebben jullie de afgelopen keren
ook al een leuk babycadeautje laten zien,
Vandaag laat ik jullie dit doosje zien,
dat ik leuk beplakt heb als babycadeautje.
Ik heb er een rompertje in gestopt zo heb je een leuk weggevertje
als je bij iemand op kraamvisite moet.

Als ondergrond op het doosje heb ik wit cardstock gebruikt.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het pretty paper bloc " artic winter "
Aan de linkerkant heb ik de mal LR0168 van marianne design gebruikt.
Deze heb ik uitgestanst uit wit cardstock.
In het midden heb een cirkel designpapier geplakt uit het pretty paper bloc.
Daarop heb ik de tekst " baby " LR0217 geplakt.


Aan de rechterkant heb ik het leuke badeendje LR0333 geplakt,
deze heb ik uitgestanst uit designpapier.
En twee babyvoetjes LR0305 deze heb ik uitgestanst uit oud-groen cardstock.


Om het af te maken heb ik een wit bloemetje 6002-0024,
en een paar takjes met blaadjes 6003-0027 geplakt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " Walnut stain "

De artikelen die hieronder staan heb ik
 direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel.
Wil je gewoon even lekker rondneuzen klik dan hier

LR0333 Creatables snijmal Rubber Duck   LR0305 Creatables snij- embossingmal Feet   6003/0027 Snijmal Noor! Vintage Flourishes tak - bladeren dik   LR0217 Creatables snij- embossingmal tekst Baby


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn doosje vinden.
Laat gerust een reactie achter
deze worden altijd met plezier gelezen.

Groetjes Linda.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief doosje Linda! Echt heel mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig cadeaudoosje heb je gemaakt, Linda...ik ben helemaal weg van dat lieve eendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Linda! Schattig hoor met dat lieve eendje en zo mooi even weer afgewerkt met een bloementoef! Echt een gaaf babycadeautje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig doosje Linda!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig cadeaudoosje Linda ... mooie kleurtjes en malletjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief, schattig cadeautje!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt, zo lief en schattig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen