Pagina's

woensdag 27 augustus 2014

Nazomeren!!

Dat willen we nog wel even.
Laten we hopen dat we nog een mooie nazomer krijgen.
Aan mijn kaartje zal het niet liggen.




Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van de prachtige swirl van Noor!
En de mooie plaatjes van Janneke Brinkman.
De basiskaart is dubbelgevouwen 13,5 cm x 13,5 cm.
Hierop zit een wit vierkant van 13 cm x 13 cm.
En hierop het prachtige bijpassende achtergrond papier van Janneke Brinkman.

De strook is groen 13,5 cm x 6 cm, wit 13,5 cm x 5,5 cm en achtergrond 13,5 cm x 5 cm.
De maten onder het plaatje zijn , groen 10,5 cm x 7 cm , wit 10 cm x 6,5 cm.

Alle randjes van het papier, dus eigenlijk alle randjes van de kaart, 
heb ik bewerkt met het schuurmaatje.
Zodat je een ruw effect krijgt aan de randjes.
Nadat ik alle papier op elkaar heb geplakt heb ik de swirl uit wit en uit groen 
gestanst.
Deze heb ik wat verspringend op elkaar geplakt.

Er zijn ontzettend veel leuke houten ornamentjes en ik heb voor mijn kaart het gietertje 
gebruikt, welke ik bewerkt heb met wat distress inkt.


Een toefje bloemen en een vlindertje.
Hier en daar wat plakpareltjes.



Hieronder staat alles wat ik heb gebruikt.
Ik heb het direct doorgelinkt naar de webwinkel.
Wil je gewoon zelf rondneuzen klik dan HIER


6002/0359 Noor! snij- embossingmal swirl  LR0158 Creatables snij- embossingmallen vlindertjes  811500/0209 Houten ornament box tuingereedschap50416 Handgemaakte bloemen pastelkleurig assortiment 
STAPJBS1294 Knipvel bloemen specialsJBS152 Basispapier dubbelzijdig A4 Distress inkt kussen Bundled Sage Schuurmaatje

Creatieve groetjes Giny


4 opmerkingen:

  1. Leuk met dat gietertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Giny enne.....laat de nazomer maar komen hoor, ik ben er klaar voor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, sfeervolle kaart Giny....mooi gebruik van de stansen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart. Net gelezen dat na het weekend de nazomer gaat beginnen

    BeantwoordenVerwijderen