Pagina's

maandag 18 augustus 2014

1 jaar...... hoera

Hoi hoi

Vandaag ben ik weer aan de beurt. Ik heb gekozen voor een felicitatie kaartje voor een kindje dat 1 jaar wordt.



Ik ben begonnen met de bloem van Dutch Doobadoo. ik heb 2 verschillende maten genomen. 1 van effen cardstock en 1 in een leuk design. Het papier is van Studio Light.
Daarna heb ik mijn afdrukje ingekleurd met distress inkt. Het afdrukje is een stempeltje van wild Rose studio. En ze zijn allemaal zoooo leuk dat ik eigenlijk niet kan kiezen.


Ik heb voordat ik het stempeltje heb opgeplakt er eerst nog een taartrandje onder geplakt..
Ook de dwarse vlaggenlijn die dwars over de kaart loopt heb ik geknipt uit het zelfde vel design papier. Een hoekje eruit en klaar.
Een leuk hartje in de hoek met een strikje en decorative stick pin erop maakt het geheel weer erg lief.
De lettertjes zijn van Joy. Er zitten ook wel cijfers bij, maar ik vond die voor dit kaartje iets te klein dus die heb ik zelf maar geschreven.
De leuke ornamentjes links onder heb ik gekleurd met Inka Gold.




Om de kaart recht te laten staan heb ik aan de achter kant een steuntje gemaakt met de Noor! Design Cardholder stans.


Onderaan staan weer alle rechtstreekse linken naar de webshop, zodat je snel de gebruikte materialen kunt vinden. Wil je gewoon even snuffelen kijk dan hier even.

Groetjes Ine




            20 - 6209 Turquoise     SC155 Basispapier dubbelzijdig A4 Shabby Chic     470.713.105 Shape Art Flower     41092 Gehaakt kant 10 mm      6410/0078 Noor! Clear stempels Typewriter Keys
                          Decorative Stick Pins crystal  CL223 Clear stempel Wrapped with Love811500/0208 Hout ornament box Baby6002/0290 Noor! Snijmal Cardholder

6 opmerkingen: