Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Lief meisje


Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een kaartje te laten zien.
Ik heb voor deze keer een babykaartje gemaakt.
Als ondergrond heb ik oudroze cardstock genomen.
Daarop heb ik designpapier geplakt uit het pretty paper bloc "Belle Fleur"


Aan de linkerkant van mijn kaart heb ik een uit oudroze cardstock
 gestanst slabbetje van Marianne design gebruikt.
Daarop heb ik designpapier geplakt, uit het pretty paper bloc.
In het midden hiervan heb ik nog een eendje geplakt.
Van Hennie had ik een aantal van die schattige houten "baby"
ornamentjes gekregen ik heb ze op deze kaart gebruikt,
vind je ze niet schattig?


Bovenaan mijn kaart heb ik de tekst "baby" geplakt,
hiervoor heb ik de scrabble stempels van Noor! design gebruikt.
Ook heb ik nog de tekst "Lief meisje" van Marianne design 
gestempeld op wit cardstock, en daarna netjes uitgeknipt, 
en ook deze op mijn kaart geplakt.
Het 3d plaatje van de uil is van Yvonne creations.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Hieronder staan de artikelen die ik voor dit kaartje heb gebruikt.

811500/0208 Hout ornament box Baby   LR0306 Creatables snij- embossingmal Bib   LR0307 Creatables snij- embossingmal Rattle   Distress inkt kussen Walnut Stain   

Ik heb dit kaartje weer met plezier voor jullie gemaakt,
en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Allemaal een fijne dag, en geniet nog even van je vakantie
als je die nog hebt ;-)

Groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. een heel erg mooi en lief kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en wat zijn die houten voetjes en flesje leuk zeg, mooi papier gebruikt, erg mooi bij elkaar.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief schattig babykaartje!!!wat zijn ze leuk he, de babymallen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen