Pagina's

woensdag 13 augustus 2014

A note to say.........Love !!!!!!

Vandaag  heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met 
de nieuwe collectables typewriter.
Een ontzettend leuke veelzijdige mal.
Je kunt hem in allerlei kleurtjes uitstansen .
En omdat er tekst stempeltjes bij zitten kun je er 
verschillende teksten op zetten.
Van happy birthday tot a note to say.


Voor dit kaartje heb ik rode cardstock gebruikt van 15 cm x 21 cm.
En dit dubbel gevouwen zodat je een kaart hebt van 15 cm x 10,5 cm.
Hierop heb ik  bloemetjes achtergrond papier gedaan van 14,5 cm x 10 cm.
Het groene recht hoek is 11 cm x 6 cm.
Voor de zijrand met hartjes heb ik een restje van hetzelfde groen gebruikt.
Het streepjes achtergrondpapier is 7 cm x 8,5 cm.
De rode balk is 14,5 cm x 3 cm.


De type machine heb ik uit rood en groen gestanst.
en het gedeelte voor de tekst uit wit.
Er is ook een mooi alfabet uit van Marianne Design met een slinger en 
daar heb ik de tekst LOVE mee gemaakt


Boven en onder nog wat bijpassende plakparels.
En weer een kaartje klaar !!

Ik heb dit kaartje weer met plezier gemaakt.
Het blijft zo leuk om te doen met al die mooie mallen!!!

Misschien heb ik je op een idee gebracht en wil je ook aan de slag.
Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten en
 het staat weer doorgelinkt naar de webwinkel.

COL1358 Collectables snijmallen Eline's Typewriter   CR1281 Craftables snijmal Mini Alphabet & Garland   6002/0253 Sending Love - Joy! Snijmal rand met hartjes
  PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers  63 - 3201 Bordeaux   24 - 6217 Bazix Cardstock Apple



Er staat zoveel moois in de webwinkel , je kunt zelf ook rondneuzen.
Klik dan HIER.

We zijn weer erg benieuwd naar jullie reacties.

Creatieve groetjes Giny.



5 opmerkingen:

  1. ben het helemaal met je eens, het is super ! heel erg mooi resultaat, mooi verwerkt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, fris, gezellig, superleuk kaartje :))
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart leuke details heb je gebruikt TOPPIE!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg vrolijk en leuk met die stansen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super-gave kaart Giny. Leuke typemachine-mal en zo heerlijk vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen