Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Hoera.......

Vandaag weer een kaartje van mij hier op dit blog.
Ik vond het wel leuk om deze keer eens een tag
te versieren met een ingekleurde stempel.
Het zijn maar liefst 2 ingekleurde stempels geworden,
want ze pasten zo leuk bij elkaar.


De berenstempel met het muisje is van Wild Rose Studio en 
de beertjes in een rijtje zijn van Joy. Ze zitten in hetzelfde
pakket als de kleine beertjesstempels die ik gebruikt
heb bij mijn vorige kaart hier op dit blog.


De beertjes op een rij zijn ingekleurd met Prisma Potloden, 
daarna gemat op dessignpapier. Achter dit stukje dessignpapier
heb ik een kantje verwerkt, net als in het gat bij de
tag, hier zit ook een bedel bij verwerkt.


Het beertje is ook ingekleurd met Prisma Potloden en gemat op
een cardstock. Van dezelfde kleur cardstock heb ik nog
een hartjesballon is een speciale uitgave van Marianne Design.


De HOERA-stempel is van oudere Noor!Design en is ook weer
gemat op een stukje dessignpapier. Verder heb ik het geheel met
plakparels afgewerkt.

De volgende produkten komen uit de webwinkel:

Color Core cardstock Aegean   CL301 Clear stempel Teddy and Mouse    6410/0319 Joy! stempel beren in rij   41091 Gehaakt kant wit 19 mm   

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie op hebben gedaan
en een berichtje wordt met veel plezier gelezen.

Groetjes
Jolanda

5 opmerkingen: