Pagina's

maandag 4 augustus 2014

For someone so special



Hoi hoi

Zo tijdens deze heerlijke vakantie plaats ik toch nog even een kaartje. 
Wat boffen we met dit heerlijke weer. Af en toe een bui om de tuinen mooi groen te houden, maar over het algemeen toch heerlijk warm en zonnig. Mij hoor je niet klagen.

Maar nu even naar mijn kaartje. 
Je ziet ze af en toe weer langs komen, de schudkaartjes. Ik vind ze heel leuk. ook al zo'n 15 jaar geleden toen ik net begon met 3d kaartjes. Nu had Hennie nog van die leuke bol vensters. En ik kreeg er ook een paar. Dus lekker mee aan de gang gegaan.
Ik heb eerst mijn basis kaart gemaakt met een "shape art" van Dutch Doobadoo. Ik heb de 2 grootste eerst nagetekend op mijn papier. De grootste in effen en de maat kleiner in design papier. Deze had ik nog een restje van liggen en het was voor mij net genoeg. Ik heb de zijkantjes weer oud gemaakt met een schaar. En daarna met inkt bewerkt. Ik heb gekozen voor crushed olive van Distress. In het midden van de bovenste laag papier heb ik een ovaal uitgesneden zodat hij net over het bol venster valt. Op het papier erachter heb ik de tekst geprint. Nadat ik het venster had gevuld met sterretjes en kleine pareltjes heb ik die op de goede plek geplakt. Zorg dat je de hele ronding goed dicht hebt anders vliegt alles in het rond. 





Om mijn venster was precies plaats voor de rand van "floral ovals"van Nestabillities. Ik heb er weer de binnenkant uitgesneden. Langs de rand heb ik een pareltjes ketting geplakt. Zo is je minder mooie snijrand niet te zien. Aan de zijkant heb ik wat bloemetjes gedaan om de boel wat op te fleuren.

Nu vind ik deze kaartjes altijd lastig om neer te zetten. Meestal kies ik ervoor om  een standaard te maken maar deze keer heb ik er gaatjes ingemaakt. Daarin heb ik eyelets bevestigd. En een mooi lintje erdoor dat ik heb opgeleukt met een mooi vlindertje. Dit is van hout en komt uit een doosje waar meer verschillende ornamentjes inzitten. Ook het hekje links onder komt uit dat doosje. Ik heb het ook weer bewerkt met dezelfde inkt als de randjes.
Daarna heb ik de prachtige elfjes erop geplakt. Wauw die zijn zooooooo leuk. Ik ben weer eens verliefd hihihi. Het zijn 2 stansmallen van Marianne Design.


Hopelijk vinden jullie mijn kaartje weer mooi. Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt. Graag weer tot de volgende keer.

Fijne vakantie nog.......XX Ine




Deze linken brengen je rechtstreeks naar de goede producten. Wil je graag "gewoon" rondneuzen klik dan HIER
470.713.103 Shape Art frames ornament rechthoek nr 4   S4-356 Nestabilities Floral OvalsPerforatorsetCrop-a-dileVaessen eyelets antiekblauw 4 mm 811500/0209 Houten ornament box tuingereedschap
LR0323 Creatables snijmal Fairy Star  LR0324 Creatables snijmal Fairy Magic

2 opmerkingen: