Pagina's

maandag 25 augustus 2014

December groetjes



Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, hier op het blog.
Ook voor deze keer heb ik een kerstkaart gemaakt.

Als ondergrond heb ik rood en blauw cardstock genomen.
Daarop heb ik designpapier gebruikt uit de pretty paper bloc's
"Wintertime" en "Eline's Scandinavian winter"
In het midden heb ik de nieuwe ronde mal van Marianne design gebruikt.
Deze heb ik uitgestanst uit blauw cardstock,
in het midden hiervan heb ik een cirkel designpapier geplakt.


Aan de linkerkant heb ik de nieuwe sneeuwpop mal
 van Marianne design gebruikt.
Ik heb deze uitgestanst uit wit cardstock.
Daarna heb ik nog een aantal sneeuwpopjes uitgestanst in de kleuren
blauw, rood en zwart, hiervan heb ik alleen de "afval" stukjes gebruikt.
Deze heb ik in de "losse" gedeelte's van de witte sneeuwpop geplakt,
zo krijg je een leuk effect.
Bij de sneeuwpop heb ik nog een dennentakje LR0126 en een
kerstster LR0122 geplakt, dit zijn al iets oudere mallen maar ze blijven mooi.
Onderaan de kaart heb nog de tekst "December groetjes" CS0861 gebruikt.


Bovenaan de kaart heb ik een sterrenslinger geplakt,
het is bijna dezelfde als snoesje in haar kamer heeft gehangen.
Dit is een nieuwe mal van Marianne,
ik vind hem erg leuk zo voor de kerstkaarten.
Op de kleine sterretjes heb ik nog een paar strasssteentjes geplakt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de winkel.
Wil je liever gewoon even rondkijken klik dan hier.

PK9100 Pretty Papers Bloc : Wintertime 15x15 cm   PB7040 Pretty Papers Bloc : Eline's Scandinavian Winter   CR1285 Craftables snijmal filigree snowman   CR1280 Craftables snijmal Stars Garland

LR0317 Snijmallen Creatables Petra's Circle and Crown   3DHM066 Snoesjes knipvel Cosy Christmas 

Ik heb dit kaartje met veel plezier voor jullie gemaakt.
Laat gerust een reactie achter, die worden altijd met veel plezier gelezen.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda

8 opmerkingen: