Pagina's

vrijdag 29 augustus 2014

Kersthanger


Vandaag laat ik jullie zien wat ik met een nieuwe Kerstmal van Marianne Design heb gemaakt.


Ik ben begonnen om alles uit te stansen uit rood cardstock en goudkarton. Ik heb 5 rode en 5 gouden harten gestanst. Daarna heb ik de mal met het engeltje ook 5x van beide kleuren gestanst. Toen ben ik gaan plakken: de rode engel op een gouden hart, de gouden engel op een rood hart....tot ze allemaal klaar waren. Daarna ben ik ze op elkaar gaan plakken met een stukje bakers twine ertussen. Op bovenstaande foto kun je zien wat ik bedoel. Bij het bovenste hart heb ik het twine langer gehouden, zodat er een strik in gemaakt kan worden om aan op te hangen.


Hier een close up van een rood hart en hieronder zie je een gouden hart.


En vervolgens nogmaals een foto van de hele hanger, maar nu met een andere lichtinval.
Ik hoop je een idee gegeven te hebben om deze mal op een andere manier te gebruiken.
Als je toevallig naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch gaat, kun je de hanger in het echt bij de kraam van Kreatrends zien (standnummer 211).


Nog een andere ideetje: je kunt er ook een klein wenskaartje van maken. Je stanst 2 harten, maar nu bind je ze alleen maar vast met bakers twine. Op het 1 hart plak je een gouden engel en op het 2e stempel je een kerstwens. Ik heb hiervoor een oude stempel van Penny Black gebruikt.
Je kunt natuurlijk alles maken met kleuren naar eigen smaak en i.p.v. een wens stempelen, kun je hem ook schrijven.


Als je op de producten hieronder klikt, kom je meteen bij dat product in de webwinkel terecht, en als                                    ik jou was zou ik daar eens lekker rond gaan snuffelen.

CR1283 Craftables snijmal filigree angel heart    64 - 3305 Indian Red  Card maker's rope green/white
Gezellig dat je langs geweest bent en ik vind het hartstikke leuk als je een berichtje achterlaat.
Een heel fijn weekend gewenst!


 

4 opmerkingen: