Pagina's

maandag 14 juli 2014

True Friends

De vintage-weken zijn net achter de rug maar ik heb toch nog een vintage kaart gemaakt om "het af te leren". Of misschien wil ik het eigenlijk wel helemaal niet afleren.
Ik vind het heerlijk om met vintage bezig te zijn.


Vandaag laat ik jullie een kaart zien in andere kleuren dan jullie van mij gewend zijn.
De basiskaart is off-white, daarop heb ik paars cardstock gemat en als laatste basislaag heb ik prachtig dessin-papier van Studio Light gebruikt. Alle randjes zijn geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.
Achter het plaatje zit een oudere grote ronde mal van Noor!Design die ik als doily heb gebruikt.


Het MDF bloemetje zit in een leuk setje met nog meer andere bloemen. Ik heb als afwerking een klein roosje in het hartje geeplakt.


Op het prachtige kant heb ik een oudere swirlmal van Noor!Design gebruikt en drie kleine stukjes van een takje. Daarna heb ik er roosjes op geplakt en nog een parelpin er tussen gestoken.


Het labeltje heb ik zelf gemaakt met een oud ponsje dat ik nog had liggen. De tekst komt van Clearstamp sheet Sending Love.  De uiteinden heb ik iets omgevouwen en het labeltje zelf iets bol gemaakt en met 3D kit opgeplakt. Als afwerking heb ik er twee kleine plakpareltjes op gezet.
Op deze foto kan je het mooie kant nog beter zien.


En dan het plaatje, van een knipvel van Nellie Snellen. Is het geen lief meisje en ik weet zeker dat ze dikke vriendjes is met haar beertje. Het plaatje heb ik omlijst met een prachtige nieuwe mal van Marianne Design die ik uit beide kleuren cardstock, dezelfde als van de basiskaart, heb gesneden. Achter het plaatje heb ik ook nog wat wondgaas verwerkt.

Als je op de foto's van de materialen klikt kom je direct bij het product in de webwinkel terecht.
Kijk ook eens verder rond.


LR0319 Creatables snijmal Petra's small ornament 6003/1002 Noor! A. Snij- embossingmal Rond 2  6003/0026 Snijmal Noor! Vintage Flourishes tak - bladeren dun  6003/0014 Snijmal Noor! Vintage Flourishes swirl NEVI-039 Knipvel Nellie's Vintage Summertime SL142 Basis papier Vintage dubbelzijdig A4  Decorative Stick Pins Black Pearl 41098 Gehaakt kant naturel 19 mm 811500/0103 Hout ornament box bloem folklore Distress inkt kussen Walnut Stain  Ink blending tool  6410/0040 Joy! stempel tekst ENG Sending Love

 
Natuurlijk zijn wij weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, ook of we jullie al een beetje aangestoken hebben met het vintage-virus. Laat het ons eens weten.

Groetjes Henriëtte


6 opmerkingen:

  1. Vooral niet afleren hoor, hij is zo mooi deze vintagekaart. Prachtige details en alhoewel ik zelf niet snel naar paars grijp is het echt heel mooi deze combinatie, ziet er prachtig uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty weer , Henriette.
    Inderdaad erg mooi met het paars!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er geweldig mooi uit dus lekker verder gaan met vintage,prachtige mallen gebruikt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Henriette. Een goed begin van de week!!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen