Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Sending a message...


De zomervakantie is inmiddels in volle gang.
Ik heb daarom voor deze keer een echt vrolijk kaartje gemaakt,
met mooie vrolijke zomerse kleuren.
In de vakantie kan je ook zeker niet zonder je mobieltje,
af en toe moet je toch wel even van je laten horen,
 hoe het daar op vakantie is.
Even je facebook checken en natuurlijk dit blog in de gaten houden ;-) 


Voor deze kaart heb ik het mobieltje gebruikt van Marianne design.
Voor de "achterkant" heb ik wit cardstock gebruikt.
De "voorkant" heb ik uitgestanst uit hard roze cardstock.
Voor het scherm van het mobieltje heb ik design papier gebruikt
uit het pretty paper bloc " Eline's fresh flowers" 
Daarop heb ik verschillende apps gestempeld, deze stempeltjes zitten
bij in de verpakking van het mobieltje.
Aan het mobieltje heb ik een
kettinkje van een paar kraaltjes en een bedeltje gehangen
zo is het echt een "meisjes" mobiel.


Aan de linkerbovenkant, en rechtsonder heb ik aan aantal
madeliefjes gebruikt, vind je ze niet vrolijk staan?


Aan de rechterbovenhoek heb ik de label & tags stans gestanst uit
hard blauw cardstock, in het midden heb ik een ronde cirkel geplakt,
met daarop een ronde tekststempel 6410-0005 van Noor! design.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Wil je gewoon even "rondkijken" in de winkel klik dan hier

COL1359 Collectables snijmallen Smartphone   CR1272 Craftables snijmal Daisy and Leaves   6002/0145 Snijmal Noor! Labels & Tags 4   PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers   Distress inkt kussen Walnut Stain

Ik hoop dat ik jullie weer op ideeen heb gebracht,
en ben benieuwd naar jullie reactie's.

Ik wens jullie een fijne dag, en geniet van het mooie
weer komend weekend.

Groetjes Linda

5 opmerkingen:

  1. een heel erg leuk kaartje werd het !
    mooi
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart Linda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer leuk gedaan Linda!!
    En inderdaad , lekker zomerse kleuren!!
    toppie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen