Pagina's

maandag 7 juli 2014

Iedereen is gelijk, maar zoals jij is er geen ander



Hoi hoi

Vandaag voor mij deel 2 van de "vintage weken" van Kreatrends



En ik moet zeggen met deze ben ik meer tevreden als met de vorige. Toch weer een keer een keer de paspopjes gebruikt. Zo zie je maar hoeveel je met 1 mal kunt doen.
Ik ben weer begonnen met een basis kaart van 15 bij 15. Daarop een designpapier 14.5 bij 14.5. Randen bewerkt met de papierdistresser en distress ink "vintage photo".
Daarna ben ik wat mallen uit gaan snijden. Eerst de randjes mal, Craftables snijmal Anja's Flowers
Die heb ik 2 keer uit verschillende kleuren uitgesneden. 
Daarna de nieuwe randjes van Nellie Snellen.  Interlace Border Die Crowndeze heb ik ook 2 keer gestanst.
Deze heb ik door elkaar gevlochten. Achter op de verpakking staat hoe je dat precies doet. Ze zijn erg leuk om te gebruiken. Er zijn veel verschillende mogelijkheden. 

De paspopjes heb ik deze keer 4 keer gestanst. 2 keer in een neutrale kleur en 2 keer in een leuk design papiertje wat bij je achtergrond past. Van de laatste heb ik de poot afgeknipt en heb ik ook een hals erin geknipt zodat het net een jurkje is geworden. Wat pareltjes erop en een strikje erom en het is net echt. 

De bloem heb ik zelf gemaakt van lint.
Ik heb aan 1 kant het lint door geregen met waxdraad. Zie foto 

Ik heb ongeveer 15 cm lint gebruikt en heb van de uiteinde een strikje gemaakt. Door het midden van de bloem heb ik een klein roosje gestoken. En van de groene draad die daar aan vast zit heb ik een wokkeltje gedraaid met een prikker.





Verder heb ik nog een label bewerkt en een stempel opgezet. "Iedereen is gelijk, maar zoals jij is er geen ander". 


Dat label heb ik gewoon achter het design papier gestoken. Ik had een klein stuk niet dichtgeplakt.

De houten ornamentjes komen uit dit doosje. Ik heb de randjes wat gekleurd ook weer met distress "vintage photo" 

Alle linken die hieronder staan verwijzen rechtstreeks naar de betreffende producten.

JBS150 Basispapier dubbelzijdig A4  CR1273 Craftables snijmal Anja's Flowers  Distress inkt kussen Vintage Photo ILD003 Interlace Border Die Crown   Natuurlijk henneptouw naturel41095 Gehaakt kant off-white 19 mm811500/0206 Houten ornament box mannequinLR0292 Creatables snij- embossingmal Mannequin

Hopelijk vinden jullie mijn kaartje ook weer leuk en lees ik dat ik een berichtje :)

wens ik jullie weer een fijne week,


Groetjes Ine

2 opmerkingen:

  1. vintage kan ik echt niet ! vind het wel erg mooi ! knap resultaat en je zelfgemaakte bloem maakt het geheel echt helemaal af, top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen