Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Some Bunny Loves You

Vandaag een kaartje met de ontzettend leuke collectable Bunny.
Deze serie bestaat uit verschillende dieren , 
zoals een kikker, een lieveheersbeestje, een kat, een vos,
 een uil en een konijn.
Zoals je ziet heb ik het konijntje gebruikt.
Ze zijn zo ontzettend veelzijdig te gebruiken.
Ik heb er een lekkere zoete meisjeskaart van gemaakt ,
maar hij is ook leuk voor een babykaartje.
En bij deze serie collectables zit ook weer een tekst stempeltje.
Zoals je hieronder ziet.


Het kaartje is dubbelgevouwen 14 cm x 14 cm.
Hier heb ik grijs color core voor gebruikt.
Wel even rillen op 14 cm en dan pas vouwen.
Dan krijg je een mooie vouw.
Het witte vierkant is 13 cm x 13 cm en
 het dessinpapier is 12,5 cm x 12,5 cm.
Hierop heb ik een paar cm vanaf de onderkant een strook wit gedaan 
en hierop weer een andere bijpassende kleur dessin papier.
In de webwinkel is er volop keuze , dus er zit vast wel iets voor je bij.
Als je HIER of HIER klikt kom je bij de diverse soorten terecht.
Op de strook zit een stukje wit  gehaakt band, zo mooi .
Verder heb ik gebruikt gemaakt van Billes boog en steenstukken.
Hier kun je leuke doorkijkjes mee maken of 
een doorgangetje voor het konijntje.
Ik heb deze ook uit grijs color core gestanst en geƫmbost .
En daarna licht opgeschuurd met het schuurmaatje.
Het konijntje heb ik uit restantjes grijs, roze en wit gestanst.
Voor de oogjes heb ik wibeloogjes gebruikt, dit geeft een leuk effect!!!
Voor de worteltjes naast de tekst heb ik de oortjes gebruikt en het strikje .
Ik heb de boog, het konijntje en de tekst verhoogd opgeplakt met foamblokjes.
Nog wat strass parels en een strik, en de kaart is klaar.


Misschien heb je een ideetje gekregen.
We zijn erg benieuwd wat jullie er van maken.
Succes!!!

Ik heb dit kaartje weer met plezier gemaakt .
Hieronder staat alles nog even op een rijtje wat er is gebruikt.
Als je op het plaatje klikt kom je direct bij het juiste product.


Jullie reacties vinden we altijd erg leuk om te lezen.

Groetjes Giny.



COL1354 Collectables snijmallen Bunny 6002/0336 Bille's boog en steenstukken  41092 Gehaakt kant 10 mmWiebelogen 04 mm Zelfklevende parels Silver

Color Core cardstock Stormy Sky Foam pads 1 mm dik

4 opmerkingen: