Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Bloemenzee




Mijn beurt weer vandaag om een kaartje te plaatsen.
Deze keer heb ik mijn fiets niet gepakt maar ben lekker bezig geweest in de tuin.
En heb zoals je ziet binnen op de tafel een weelderig boeket met
prachtige bloemen staan.
Geplukt uit eigen tuin.
Verder heb ik de bloembak voor het raam gevuld met mooie paars en lila rozen.
Het groen groeit ook al lekker langs de raamluiken.
En zoals je ziet komen er al vlinders af op al die bloemen.

Wat is dit een leuke mal om mee te werken.
Het raam en de luiken.
Voor de rozen heb ik de nieuwe rolroosjes gebruikt van Joy.
En het veelzijdige takje is van Marianne Design.
En wat past er nu mooier bij als een plaatje van Mattie.
Dit keer is het een vierkante kaart geworden maar toen ik er mee bezig was , 
kreeg ik al weer een ander leuk idee.
Hij komt vast wel voorbij op het blog ;-)

Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten en zoals jullie gewend 
zijn het meteen door linken naar de webwinkel.



Leuk dat je bent langs geweest.

Creatieve groet Giny

6002-0509 Snijmal Noor!Design ramen   LR0414 Creatables snijmal Swirl with Leaves Marianne Design  6002-0473 Snijmal Roll up Roses Spiral Noor!DesignCR1354 Craftables snijmallen punch die butterflies - vlinders
Distress inkt Milled Lavender  PM-SC-10010 Linnenpakket Scrappapier Flowery Precious Marieke  PMPP10010 Paperpack Flowery Collection Precious Marieke  MB0158 Knipvel Mattie's Mooiste - swans 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten