Pagina's

zaterdag 4 juni 2016

Tegoedbon

Wat doe je als je vriendin een bon vraagt voor haar verjaardag? Ja, dan geef je die, maar wel leuk verpakt.
Ik heb hiervoor een klein kraft zakje gepimpt. Ik heb eerst de voorkant en het flapje beplakt met roze cardstock. Daarna het designpapier met de paper distresser behandeld en het er daarna opgeplakt.
De nieuwe mal van Marianne Design uit roze cardstock gestanst en het binnenste uit designpapier. Hierop heb ik diverse keren 'tegoedbon' gestempeld alvorens alles op elkaar te plakken.
Ook de vlinders zijn uit designpapier gestanst. De lijfjes heb ik met een perlen pen gemaakt.
Hier zie je 3 verschillende soorten en maten rolbloemen met een pareltje als hartje. De blaadjes zijn al van een oudere mal, maar ik vind ze nog steeds erg leuk.
Ik hoop jullie een ideetje te hebben gegeven hoe je een bon ook kunt geven.
Onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends.
PB7050 Pretty Papers bloc Eline's babies pink BR020 ColorCore cardstock In the Pink .jpgCS0972 Clear stempel tekst TegoedbonLR0420 Creatables snijmal Gift CardLR0356 Creatables snijmal Tinys butterflies 1 6002-0331 Noor! snijmal leaves  6002-0472 Snijmal Roll up Roses Noor!Design6002-0473 Snijmal Roll up Roses Spiral Noor!DesignHobbyvilt 42x60 cm 3 mm dik, off white CT21547 Edge Crimper paper distresser
Ik wens jullie allen een fijn weekend!
xxx Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten