Pagina's

woensdag 15 juni 2016

Zeg het met bloemen

Hoi Allemaal.

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te plaatsen voor Kreatrends
Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Flowery Collection van Precious Marieke.


Wat is dat een leuke serie .
Voor dit kaartje heb ik de embosfolder gebruikt.
Hier heb ik op de hoekjes een klein borduurtje gedaan.
Je heb vast wel wat patroontjes waar je een gedeelte van kunt gebruiken.
Het leuke van zo'n hele serie is dat alles erbij zit en op de juiste kleur.
De randmal is los en heb ik een klein stukje onder het groene cardstock geplakt.
Het plaatje heb ik uitgeknipt en opgebouwd in 3d.
De witte randen heb ik wat beïnkt met distress inkt



Er zitten verschillende tekst stempels bij.


Zelfs het borduurgaren is in bijpassende kleur.
Echt een super leuke serie vind ik dit.

Ik heb het kaartje met veel plezier gemaakt.

Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten en 
het staat weer doorgelinkt naar de webwinkel

CD10667-HJ13401 Knipvel Floral Corner Flowery Precious Marieke  PM-SC-10010 Linnenpakket Scrappapier Flowery Precious Marieke  PM10061 Snijmal Fleur-de Lis Border Flowery Precious Marieke  PMEMB10008 Embossingfolder Flowery Precious Marieke  PMCS10010 Clear stamps Flowery Collection Precious Marieke teksten

Distress inkt Bundled SageTH Ink Blending Tool STDOBG10021 Stitch and Do Flowery Collection garenkaart



1 opmerking: