Pagina's

maandag 6 juni 2016

Especially for you

Hallo allemaal,

vandaag de beloofde boterbloemen.

Ik heb voor jullie nog een keer die prachtige Gorjuss stempel gebruikt. 
Maar het is toch een heel ander kaartje geworden.

Kaart gemaakt met Gorjuss stempels en snijmallen buttercup Flowery Precious Marieke


Ik heb een kaart van 15 bij 15 genomen. Daarop een stukje designpapier net iets kleiner. Ik heb het vierkant gemaakt met een mal van Marianne Design. Ik vind dat stik randje zo mooi. Verder heb ik in de rechter bovenhoek nog een wolk gemaakt. Ook met een mal van Marianne. Een gras randje achter het Gorjuss meisje en een randje gras voor het meisje van Gorjuss. Nu lijkt het net of ze echt in het gras staat.


De bloemetjes heb ik uit een gele cardstock gesneden. Daarna van een cirkeltje het hartje van het bloemetje gemaakt. Gewoon wat stukjes eruit knippen.
Een pareltje erin en je heb een echte bloem. 


Het parellint had ik nog liggen en heb ik gewoon eens ooit in een fourniturenwinkel gekocht.


De tekst zit ook in de verpakking van een andere mooie stempel. Die is van Stamping Bella.

Hieronder plaats ik weer alle linken die je rechtstreeks naar de goede producten verwijzen.
Hopelijk vinden jullie hem leuk.

Fijne knutsel week, 

groetjes Ine



GOR907214-Gorjuss-rubber-stempelset-HeartfeltCR1355-Craftables-snijmallen-Grass  CR1359-Craftables-snijmallen-Basic-Passe-Partouts-Squares  Uptown-Girl-Brittany-the-Birthday-Girl-EB311CR1361-Craftables-snijmal-Stitched-Waves-and-Clouds-Marianne-Design  6002-0473-Snijmal-Roll-up-Roses-Spiral-Noor!DesignPM10064-Snijmallen-Flowery-Collection-Buttercup-Trio PL4502-Project-NL-Adhesive-stickers-Green-&-OrangePI2038-Basis-Linnenkarton-legergroen-305-x-305-cm

1 opmerking:

  1. misschien niet volgens plan, maar zeker wel een leuke, zonnige kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen