Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Ga je mee aapjes kijken ?


Iedereen vind het wel eens leuk om een dagje naar de dierentuin te gaan.
en dan een hele poos voor het hok van de apen staan kijken.
Ze slingeren dan soms van tak naar tak.
Echt grappig om te zien.


Heb je die ene aap gezien die daar in het mandje zit.
Hij heeft gauw alle bananen verzamelt die de oppasser net in
het hok heeft gegooid, hij denk vast die zijn lekker voor mij alleen.
Maar er is al een slimme aap dichtbij daar aan het touw,
die lust ook wel zo'n lekker banaantje, ben benieuwd hoe dat
gaat aflopen...dat word denk ik weer lachen ;-)


Deze materialen heb ik gebruikt, ik heb ze direct gelinkt
met de artikelen in de webwinkel :

470.713.307 Dutch Doobadoo Card Art Window   PK9132 Pretty Papers Bloc La Provence Marianne Design   COL1399 Collectables snijmallen set Eline's monkey     

 
 
Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Wat een f ave kaart Linda. Ja aapjes kijken is en blijft leuk.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Linda, ik vind die aapjes helemaal te gek!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen