Pagina's

woensdag 29 juni 2016

Pluk de dag

Vandaag is het mijn beurt weer om te plaatsen.
Ik heb een kaart gemaakt met de Dutch doobadoo mal Card art Triptech.
Een hele mond vol.....hihihi....
Ofwel het drieluik.


In combinatie met de mal heb ik weer gebruikt gemaakt van de 
Flowery collection van Precious Marieke .
Een hele mooie serie vind ik zelf.
De Flowery Branch heb ik op de zijpanelen gedaan.
Omdat je deze niet hoeft te embossen kun je hem makkelijker ook
 in spiegelbeeld gebruiken.
Als achtergrond heb ik papier gebruikt uit het Eline babie's blok girl.


De fleur de lis frame heb ik uit kraft papier gestanst, net zoals de bloemetjes.
En zoals de vlindertjes.
Een ander gedeelte van de fleur de lis mal heb ik uit wit gestanst.
Hierop heb ik een bloemen plaatje geplakt ook weer uit de 
 Flowery serie van Precious Marieke.
Bij de serie zitten ook stempels met tekst en randjes.
Ik heb hiervan een randje aan de onderrand gestempeld
 en de tekst "pluk de dag" gebruikt.
Nog een splitpennetje door de bloemetjes.
Wat groene vlindertjes..... strassjes op de kraft vlindertjes.
Ik heb de randjes van de bloemetjes beïnkt met distress inkt.
En dan is je kaartje  compleet.
Ik heb hem met veel plezier gemaakt.
Ik zal hieronder nog even alles op een rijtje zetten en weer direct 
door linken naar de webwinkel van Kreatrends.

CD10667-HJ13401 Knipvel Floral Corner Flowery Precious Marieke  PM-SC-10010 Linnenpakket Scrappapier Flowery Precious Marieke  PM10059 Snijmal Fleur-de- Lis Frames Flowery Precious Marieke  PM10060 Snijmal Flowery Branch Precious Marieke  PM10064 Snijmallen Flowery Collection Buttercup Trio

PMCS10010 Clear stamps Flowery Collection Precious Marieke teksten  Distressinkt Vintage Photo  Versafine stempelinkt Vintage Sepia  85348 Glitter brads  medium brights American Crafts


PB7050 Pretty Papers bloc Eline's babies pink  470.713.310 Dutch Doobadoo Card Art Triptech




Leuk dat je bent langs geweest.

2 opmerkingen: