Pagina's

donderdag 30 januari 2020

Opzij opzij opzij

Opzij opzij opzij, dit hartenmeisje wil er voorbij.
Aangezien Valentijn gaat naderen vond ik het wel leuk om een passende kaart te maken. 
Als basis heb ik DDBD Shape Art Bookmark 3 gebruikt met daarop DP uit het Brocante Summer paperbloc van Marianne Design. 
De randen heb ik met Festive Berries distress inkt beïnkt.

De vrachtauto vind ik zó gaaf dat ik hem alweer gebruikt heb. Deze keer heb ik hem uit zilverkarton gestanst en de losse deeltjes van de achterbak erin laten zitten. Het lieve meisje achterin komt van een "oud" knipvel. Zij heeft best wel moeite om dat grote bloemenhart goed vast te houden.

Ook het woord LOVE is een oudere stans en die heb ik uit glitterfoam gestanst, net als de hartjes, die uit de uitlaat van de auto lijken te komen. 

De gebruikte producten heb ik meteen doorgelinkt naar de webwinkel.
LR0641 Creatables dies Truck Creatables LR0301 Love CR1460 Craftables Punch die Sweet Hearts A VK9564 knipvel Cute girls Marianne Design      PK9166 Pretty Papers Bloc Brocante Summer470.713.166 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 3Glitterfoam-Glitter-Pink  Distress inkt Festive Berries6200-0226 Joy! ink blending tool mini set 
Leuk dat je langs geweest bent en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
Alvast een fijn weekend!
xxx Margreet






Geen opmerkingen:

Een reactie posten