Pagina's

donderdag 16 januari 2020

Volgeladen vrachtwagen

Hallo, Margreet hier.
Ook al wil het niet echt winteren, ik heb toch nog een winterse kaart gemaakt.
 Als basis heb ik de 'teardrop' van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste vorm van wit cardstock en daarna een maatje kleiner in zowel blauw als wit cardstock. Dit op elkaar geplakt en bedekt met een laagje spinnenwebpapier, zodat het net een sneeuwlandschap lijkt.

Alle huisjes en bomen na het uitstansen bedekt met een laagje sneeuw (gesso aangebracht met een paletmes) en wat bruine accenten met een marker gemaakt. De gordijntjes achter de ramen van de huizen heb ik gemaakt met restjes van het Belle Fleur papierbloc.
En dan die gave vrachtauto. Ik vond hem zó leuk, dat ik hem 2x heb gebruikt, zoals je op de eerste foto kunt zien.


Hieronder staat alles doorgelinkt wat ik heb gebruikt van Kreatrends:
LR0641 Creatables dies TruckCR1483 Craftables Trees by MarleenLR0555-2 Creatables snijmallen Scandinavian houses470.713.123  Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg95222 Paletmessen, 5 assortiCR1346 Craftables snijmal Ice Crystals BorderPK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur


Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben gekregen.
Tot de volgende keer!
xxx Margreet


2 opmerkingen: