Pagina's

donderdag 23 januari 2020

Vogelpret

Ik ben aan de gang gegaan met het vogelkooitje en de mooie randmal ,
van Marianne Design.
De randmal heeft ontzettend veel mogelijkheden.



Bij het plaatje heb ik er een gedeelte van gebruikt.


Hier heb ik 2 x een pocket gemaakt voor een label.


Op de labels heb ik de kleine vogelkooitjes geplakt.




Hier heb ik de rand in spiegelbeeld gebruikt , zodat beide zijden gelijk zijn.

Op de labels heb ik nog geen tekst gedaan.
Hier kun je natuurlijk van alles opzetten.


Tot slot heb ik er nog wat strassparels op gedaan.
En nog wat uitgestanste hoeken.
En een lint om het geheel dicht te kunnen maken/strikken.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan.
Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt.

Leuk dat je bent langs geweest.



LR0637 Creatables Anja's mix and match edgeLR0639-Creatables-dies-Birdcage-(L)LR0640 Creatables snijmallen Birdcage (set)   PK9166 Pretty Papers Bloc Brocante Summer  VK9586 Knipvel Birds & Birdcages 2

LR0553 Creatables snijmal Anja's lacy folding die squareLR0616 Creatables snijmal Brocante label  Distressinkt Black Soot   Aurelie mini ink-blending tool applicator-aubt1003


1 opmerking:

  1. Dit is eigenlijk geen kaart , maar een mini boekje. Prachtig gemaakt,mooie kleuren ,de binnenkant ook prachtig leuk plaatje met de tulpen en de andere kant voorzien met labeltjes helemaal af.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen