Pagina's

donderdag 2 januari 2020

Wasbeer op de slee


Dit is mijn 1e DT kaartje voor Kreatrends in het nieuwe jaar en ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om jullie namens het hele team een gelukkig, gezond en creatief 2020 te wensen.

Ik heb een winterkaartje gemaakt met de leuke wasbeer. 
Ik heb eerst alle onderdelen van wit cardstock uitgestanst en daarna ben ik gaan kleuren met Nuvo Alcohol Markers. 
 De wasbeer vond het wel spannend om op de slee te mogen zitten op de sneeuwbergjes, die met een Creatables gemaakt zijn. Op de achtergrond verschillende soorten bomen en her en der wat sneeuwvlokken.
 Omdat het winter is, vond ik het wel gepast om hem een shawl om te doen. Deze is geleend van de Collectables met teckels.
Hieronder zie je de producten die ik uit de webwinkel heb gebruikt.
Als je een product aanklikt, kom je meteen op het betreffende artikel in de webwinkel.
COL1472 Collectables snijmal Eline's RaccoonCOL1415 Collectables snijmal Eline's slee LR0395 Creatables snijmallen Border set Wave PB7054 Pretty Papers Bloc Crafty Patterns CR1483 Craftables Trees by MarleenCR1346 Craftables snijmal Ice Crystals BorderNuvo-Alcohol-Markers
Fijne dag!
xxx Margreet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten