Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Winter Wonderland

Hallo allemaal.
Deze kaart is gemaakt met allemaal prachtige nieuwe en ook oudere snijmallen van Marianne Design. Het is zo leuk om alles met elkaar te combineren.


Allereerst heb ik met de prachtige Flowers snijmal een rand aan het kaartkarton gesneden. Deze rand blijft aan het papier zitten. Lossnijden kan natuurlijk ook maar daar heb ik deze keer niet voor gekozen.
Hierna heb ik de kaart zo dubbel gevouwen dat de mooie rand helemaal uitsteekt aan de onderkant en het geheel aan de randen geïnkt met Distress Ink Walnut stain. De snijmal heb ik hierbij nog op het papier laten zitten en pas verwijderd toen ik klaar was met inkten.


Ook deze IJskristallen-boog is nieuw van Marianne Design. Ik heb 'm gesneden uit glitterpapier en heel voorzichtig uit de snijmal gepeuterd.


Ook nieuw is deze leuke snijmal met de tekst Winter Wonderland.


Het combineren van oudere snijmallen met nieuwe materialen is erg leuk. Even zoeken en je maakt de mooiste combinaties.


En dan als laatste een foto van de leuke Snoesjes Clear stempel. Ik heb het plaatje ingekleurd met potloden en om een wat meer sneeuwachtig effect te krijgen, afgewerkt met True Snow.

Gebruikte materialen uit de Webwinkel zijn:
Marianne Design Snijmal LR0387 rand Flowers 
Marianne Design Snijmal LR0300 Anja's Border
Marianne Design Glitterpapier CA3104
Aleenes True Snow pasta

Veel plezier bij het maken van jullie (kerst)kaarten en graag tot een volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Henriette!
    Je hebt de verschillende stansen heel mooi gebruikt.
    Mooi die stempel van de snoesjes!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Henriette.
    Mooi hoe je oude en nieuewe mallen gecombineerd hebt.
    Het is net een schilderijtje.

    lIefs Giny

    BeantwoordenVerwijderen