Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Hartelijk gefeliciteerd!


Hoi allemaal

Ik heb me toch prachtige mallen gekregen van Hennie. Ben een geluksvogel dat ik  met al die prachtige materialen voorbeeldjes mag maken.
Nu deze week heb ik deze kaart voor jullie gemaakt. Het is een keertje niets voor kerst. Je hebt immers ook in november en december kaartjes nodig voor een verjaardag.




Lekker weer een keer in "mijn eigen" kleurtje paars. Ook dat prachtige papier uit de collectie Lavendel van Studio light past daar perfect bij. Ik heb er dan ook heel wat van ingeslagen.


Met die prachtige nieuwe mallen van Marianne Design is het echt niet moeilijk om een leuke kaart te maken.


Met het stempeltje van Wildrose Studio vind ik het een leuk kaartje geworden.


Groetjes Ine








Studio-Light-Scrappapier-305x305-La-Provence-SCRAPLP02  Creatables-LR0388-snijmal-Flower-Doily  Creatables-LR0385-snijmal-border-triangle  6002-0441-Snijmal-Billes-BowsCL223-Wild-Rose-Studio-stempel-Bella--Wrapped-with-LovePI2081 Pickup Basic Paper lavendel

5 opmerkingen:

  1. Dat zijn idd gave mallen Ine....en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn idd gave mallen Ine....en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ine.mooie kleurtjes en prachtige mallen!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je gemaakt Ine.
    Leuk dat je met alle mooie mallen mag spelen en er zo'n mooie voorbeelden mee mag maken ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen