Pagina's

zaterdag 10 oktober 2015

Gift envelop

Ik heb een gift envelop gemaakt met een Dutch Doobadoo stencil.
De envelop is gemaakt uit kraft papier en voor de voorkant heb ik diverse papiertjes uit het Victorian Christmas Paperbloc van Marianne Design gebruikt. Alle randjes heb ik met een papierdistresser opgeruwd.
Zelfs de grote bloemen en de swirl eronder zijn met dit paperbloc gemaakt. De kleine witte bloemetjes zijn van wit cardstock gemaakt. De 'hartjes' van de bloemetjes zijn gemaakt met plakkers uit de serie Project NL....dus zoals je ziet ook gewoon te gebruiken.
De mooie stans 'Prettige Feestdagen' mag natuurlijk niet ontbreken.
En dan onze kerstman. Zoals gewoonlijk met een Collectables, is dit een heel bouwpakket. Ik heb diverse materialen gebruikt: cardstock, foam en vilt. En ik hou van wiebeloogjes, dus die mochten zeker niet ontbreken! Ook hier nog wat ronde plakkers van de serie Project NL gebruikt.

Hieronder staan de materialen die ik gebruikt heb uit de Kreatrends webwinkel.
470.713.003 Dutch envelope rechthoek  8089-0203 Kraft papier A4 300 grams Joy!Crafts  PK9125 Pretty Papers Bloc Victorian Christmas  PL4501 - Project NL Adhesive stickers - Blue & GreyCollectables snijmallen Eline's Santa Marianne Design (COL1391)  Creatables Vintage Swirls  LR0380 Creatables snijmal Crochet   CR1323 Craftables ponsmal bloemetjes  CR1326 Snijmal Craftables tekst prettige feestdagen  Foamrubber-EVA-foam  foamrubberplaat rood  foamrubber plaat  zwart  Viltlapjes  Viltlapjes creme  Knutselvilt fuchsiarose

Bedankt weer voor het langskomen en een berichtje achterlaten wordt zéér gewaardeerd.
xxx Margreet

5 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Margreet. Wat een mooi geheel.
    En je kerstmannentje....wat is ie leuk
    Ja wiebeloogjes zijn geweldig he...ik vind ze ook zo leuk om te gebruiken.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldige kaart is dit geworden!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke gift envelop reuze vrolijk en prachtig gemaakt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie envelop heb je gemaakt.
    Wat een leuke details en je kerstman is super met alle verschillende materialen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen