Pagina's

maandag 12 oktober 2015

de klokken luiden.....

Hoi allemaal

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien. Ik heb verschillende leuke mallen uitgekozen om op deze kaart te gebruiken.


Hier zie je het kaartje in zijn geheel. Dadelijk is er ook een bij vanaf de zijkant, dan kun je goed zien hoe ik de inkeping bovenin heb gedaan.


De basis is beige van kleur. Daarop een design papier uit de blok van Marianne Design PK9125.

De 2 mallen van Yvonne Creations heb ik gestanst in een kleur die ik graag wide hebben. Daarna heb ik ze allebei ook nog opgeplakt en uitgeknipt. Zo is de mal niet doorschijnend. Ik vond dat leuker.
De krans heb ik daarna ook nog een keertje uit rood gesneden. Daar heb ik toen alle rode besjes eruit gehaald en opgeplakt op mijn hulstkrans. Ik vond dat zelf wel leuk. De bloem rechtsonder heb ik ook gestanst en gestempeld. Dat vind ik nu juist zo leuk aan deze bloemen mal van Marianne. 
Om het af te maken heb ik gekozen voor een plaatje "card toppers" 






Ik hoop dat jullie mijn kerstkaartje weer leuk. 

Groetjes Ine




PK9125-Pretty-Papers-Bloc-Victorian-Christmas  Snijmal-Yvonne-Creations-Cozy-Christmas-Wreath-(YCD10035)  Snijmal-Yvonne-Creations-Cozy-Christmas-Jingle-Bells-(YCD10037) Collectables snijmallen Eline's helleboras Marianne Design (COL1394)  PI2044 Pickup Basic Paper Klei.jpg

2 opmerkingen:

  1. Wauw Ine.
    Wat een bjoetie.
    Wat heb je dat leuk gadaan!!
    Al die kleine besjes....gaaf hor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart !!!
    Zo'n leuk model en dan met de verschillende mallen zo mooi afgewerkt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen