Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

Paddenstoelen.

Wat is de herfst toch mooi met zijn vele kleuren bladeren en zijn paddenstoelen.
Op een mooie zonnige herfstdag is het heerlijk vertoeven in de natuur.
Je ziet hoe alles om je heen van kleur verandert.


Vandaar ook deze paddenstoelenkaart.
Mijn DT bijdrage voor vandaag.

Voor de paddenstoelen heb ik gebruik gemaakt van het Dutch Dooba Doo stencil.
Deze kun je in de gewenste groottes natekenen en uit knippen.
Ik heb 2 verschillende formaten gebruikt.
De rode hoedje heb ik bewerkt met een embosfolder.
Verder heb ik nog verschillende paddenstoelen erbij uitgestanst.
Een spinnenweb erop , konijntje erbij.

Hier nog even de kaart van opzij.


Hieronder nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt.
En.... het staat weer doorgelinkt naar de webwinkel.

470.713.124 Dutch Shape Art Mushroom472.950.004 Dutch Doobadoo Paper Art Black Spidercollectables snijmal bunny PK9094 paper bloc Fab Fifties
  PI2040 Pickup Basic Paper Donkerbruin PI2001 Pickup Basic Paper wit PI2066 Basic paper rood 6002-0317 Noor! snijmal rand paddestoelen

Bedankt voor je bezoekje.
We zijn weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Een reactie geven vinden we erg leuk!

Creatieve groetjes Giny



3 opmerkingen:

  1. Wat een supergave paddenstoelenkaart, Giny...en wat zijn de eigenwijze wiebeloogjes van het konijn leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt superleuk!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi giny
    wat een leuke kaart met al die paddestoelen erop erg grappig met dat konijntje
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen